niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki moich LPS :)

Hej!
Co dostaliście na Mikołajki?
Bo ja słodycze :D

 skarpeta *O*

A teraz mikołajki petków :3


Jury:
kotek, pan Stanisław i ślimaczek :3
W tym roku wszystkie LPS wzięły udział w zawodach mikołajkowych
Zostały podzielone petshopy na drużyny, po 14 osób, bo mam 46 petshopów :)

Drużyna "Pierniczki" lider: Rafaello (ten pies na środku)
 "Bałwanki" lider: Lady (biedronka)
 "Renifery"  lider: owieczka
A teraz zdjęcia króliczka z wczoraj:

zapomniałam...mikołajem w dzisiejszych zawodach był króliczek. Czapkę Mikołaja zrobiłam sama xD





I to koniec postu...

Głosujcie pod wpisem, która drużyna ma wygrać; czy Rafaello, Lady albo owieczki


Pochwalcie się co dostaliście!

5 komentarzy:

  1. Niech wygra drużyna Lady c:
    Ta czapka wymiata ;D
    Ja nie dostałam nic ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis! Bardzo podoba mi się pomysł z zawodami :) . Zrobisz DIY jak zrobić tą czapkę? Bardzo mi się podoba :) . Ja dostałam kolorowankę Zaczarowany Las, piórnik, pianki i kilka innych rzeczy :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech wygrają pierniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe mikolajkowe zawody skad ja to znam , u mnie w szkole takie byly ( ale tak realnie;) )
    Fajny blog!
    Bede czesciej wpadac;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, genialny miałaś pomysł z tymi zawodami! Chyba w Mikołajki też tak zrobię xD.
    Szkoda, że tak dawno nie było postów... Naprawdę dobrze się Ciebie czyta.
    Czekam na jakąś aktywność <3

    OdpowiedzUsuń